Tips till er alla i förkylningstider

Hej! 
jag tänkte att jag skulle tipsa er om en supereffektiv produkt nu i förkylningstider eller om man bara har muskelvärk, och det är tigerbalsam! 
Jag märkte för ett tag sen att jag fick såna muskelvärker efter gymmet och fick svårt att röra t.ex axeln och fick en kraftig smärta i känet. Men efter att jag testat tigerbalsam några dagar har jag märkt skillnad, jag har märkt att jag blir mycket mjukare och det går in på djupet och hjälper till. Så nu kunde jag gå till gymmet idag utan att få sjukt ont i knät! 
 
jag köpte min på apoteket för 69:- och det var det bästa jag gjort. burken är dryg och du får ut mycket av produkten! det kommer förmodligen upp ett till inlägg senare ikväll. Många kramar tills vi ses igen / Anna :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback